На початку травня 2023 року відбувалася серія семінарів в рамках Лабораторії ідей за наступними темами:
- Планування і управління часом в роботі компаній ЄС
- Skram як інструмент планування в управління процесами
- Персональний і бізнесовий брендінг
- Інструменти персонального бренду
- Роль соціальних мереж в формуванні соціального бренду
Викладач серії – д.е.н., доцент кафедри бухгалтерського обліку та оподаткування Винниченко Н.В.
Мета: отримання студентами знань щодо сучасних тематик необхідних для розвитку власного бренду і власних компетенцій в ЄС.
Серія воркшопів та семінарів була проведена в межах проєкту «Досвід ЄС для підвищення рівня працевлаштування молоді через розвиток професійних навичок»(ERASMUS-JMO-2021-MODULE – SKILLS4JOB – 101047867), який реалізується за підтримки програми Жан Моне ЕРАЗМУС+
Мета зазначеного проекту – просування досліджень ЄС як інструменту для підвищення можливостей працевлаштування випускників на ринку ЄС або в компаніях, які працюють за стандартами та системами цінностей ЄС.
Фінансується Європейським Союзом. Проте висловлені погляди та думки належать лише авторам і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з освіти та культури (EACEA). Ні Європейський Союз, ні EACEA не можуть нести відповідальність за них.