Серед пріоритетних позицій роботи методичного семінару (у контексті головних завдань вищого навчального закладу відповідно до Болонської конвенції, що дозволяють якісно здійснювати викладання дисциплін професійного спрямування), розглядалося питання розробки викладачами кафедри методичного забезпечення дисциплін магістерської програми «Облік і аудит в управлінні банками». Основною його складовою є якісно підготовлені (у відповідності до визначених методичною радою УАБС НБУ вимог та критеріїв) навчально-методичні комплекси. Їх зміст був відображений у наведеному доповідачем переліку.
Виходячи із зазначеного, при підготовці навчально-методичного забезпечення увага викладачів має бути спрямована на безперервне поповнення змісту всіх дисциплін новим науковим матеріалом, який повинен бути методично опрацьованим, розміщеним у логічній послідовності, проілюстрованим за допомогою сучасних технічних засобів навчання. Саме це має забезпечити реалізацію принципу доступності навчання та контакту з аудиторією. Ілюстрація можливостей практичного застосування набутих знань щодо створення інформації, корисної для досягнення стратегічних цілей підприємства, максимально наближений матеріал навчальних ситуаційних завдань (кейсів) до існуючої практичної діяльності, включення дисципліни до Державного екзамену зі спеціальності, організація зустрічей з практичними працівниками передбачають реалізацію принципу зв’язку теорії з практикою.
Таким чином, опираючись на загальнонаукову підготовку студентів, знання магістерської програми «Облік і аудит в управлінні банками» за спеціальністю 8.03050901«Облік і аудит» мають бути сформовані із розрахунку на практичну діяльність бухгалтера, який повинен забезпечувати користувачів певного рівня відповідною, корисною та необхідною йому інформацією за узгодженою з ним формою, періодичністю та точністю.
Інформацію підготувала доцент кафедри
бухгалтерського обліку і аудиту, к.е.н., Жмайлова О.Г.