Новий посібник для ЗВО України: адаптація європейського досвіду у сфері сталого розвитку та інклюзивності в межах проєкту модулю Жана Моне

У межах проєкту модулю Жана Моне «Transparency. Accountability. Responsibility. Governance. Europe. Trust. Sustainability» (TARGETS), що фінансується програмою Erasmus+ (номер гранту 101085395–TARGETS–ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH), розроблено методологічний посібник для українських університетів «Агрегація найкращих практик вищих навчальних закладів ЄС у сфері стратегії сталого розвитку та рейтингу інклюзії для українських вищих навчальних закладів».
Вищі навчальні заклади відіграють ключову роль у вирішенні глобальних викликів сталого розвитку через впровадження Цілей сталого розвитку ООН у свої освітні, наукові та просвітницькі функції. У посібнику представлено аналіз найкращих європейських практик, рекомендації щодо формування стратегій сталого розвитку, а також адаптований рейтинг інклюзивності, що дозволяє українським університетам оцінювати та підвищувати рівень соціальної відповідальності.
Розробка посібника стала можливою завдяки зусиллям міждисциплінарної команди дослідників і практиків, які працюють над реалізацією проєкту TARGETS з метою поглиблення євроінтеграційних процесів у сфері вищої освіти України, зокрема д.е.н., професором Інною Олександрівною Макаренко та к.е.н., доцентом Смоленніковим Денисом Олеговичем.
Ознайомитися з посібником можна за посиланням: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98619
Дані дослідження фінансуються Європейським Союзом, однак висловлені погляди та думки належать лише авторам і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з освіти та культури. Ні Європейський Союз, ні орган, що надає гранти, не можуть нести за них відповідальності.

